Monday, June 27, 2011

KEYAKINAN DIRI!!!!!!!!!!!!!!!

Sekadar perkongsian bersama..saya berasal dari keluarga yang susah... ibu & abah telah bercerai ketika usia saya mencecah 3 thn...mmg tidak pernah mendapat kasih sayang dari seorang bapa...Alhamdullilah berkat kerajinan ibu yang hanya menjual nasi lemak utk membesarkan saya...
Sejak dari kecil saya di asuh oleh ibu untuk belajar bersungguh-sungguh...pastikan dapat  menggenggam segulung IJAZAH....mmg tidak saya sia2kan harapan ibu...syukur Alhamdullilah saya dapat segulung ijazah dari UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA di bidang SAINS & MATEMATIK...
membolehkan saya menjadi seorang pensyarah matematik di KOLEJ POLYTECH MARA KL selama 8 thn.
Namun tiada apa yang boleh di banggakan..makan gaji,punch card setiap ari 8am-5 ptg..tetapi  pd JULY 2009 kehidupan berubah kerana diperkenalkan dgn satu peluang oleh rakan serumah ketika di Alor Star dulu yang membolehkan saya menjana income rm5000++ pada bulan pertama...
Satu peluang yang tidak pernah saya ceburi sebelum ini....berkat bimbingan Akademi Taipan 181...saya telah dapat apa yang belum pernah saya kecapi sebelum ini...kali pertama dapat tiket ke SYDNEY AUSTRALIA,UMRAH secara percuma...pertama kali menjejakkan kaki ke BEIJING....dan sekarang ingin mendapatkan tiket percuma untuk ke HOLLAND/UMRAH...menyimpan niat untuk menjejakkan kaki ke tanah suci kali ini...selain melancong secara percuma...kita juga akn mendapat INCOME yang luar biasa dari gaji yang sedia ada...
yang penting KEYAKINAN DIRI mestilah TINGGI
Kegagalan2 di masa lalu saya merupakan pelajaran yang sangat berharga yang akhirnya berbuah kejayaan.
Saya masih belajar banyak dari kegagalan saya, saya ingin  menjadi ‘lebih pintar’ kerana saya pernah gagal.
Saya pernah gagal, tapi saya masih di sini…
Saya tidak membiarkan kegagalan merampas impian saya untuk dapat bekerja dari rumah saja.
AYUH RAKAN_RAKAN KONGSIKU>>>BANGKIT BANGKIT SEGERA...
KITA KEJAR TIKET KE HOLLAND/UMRAH ...WAT DUIT RAYA BANYAK2

No comments:

Post a Comment