Monday, January 16, 2012

WANITA & KECANTIKAN


WANITA SERING DI KAITAN DENGAN KEJELITAAN.PENJAGAAN DIRI WANITA BUKAN SEKADAR KECANTIKAN PADA WAJAH,SAHAJA, ANTARA BAHAGIAN TUBUH WANITA YANG PENTING ADALAH BAHAGIAN PAYUDARA.SETIAP WANITA INGINKAN PAYUDARA YANG MENARIK,WALAUBAGAIMANA PUN BUKAN SETIAP WANITA AKAN DIKURNIAKAN KECANTIKAN PADA BAHAGIAN TUBUH INI.RAMAI WANITA YANG MEMPUNYAI MASAALAH PAYUDARA YANG KECIL,KENDUR & BENTUK YANG KURANG MENARIK.AKIBATNYA ....

ADA WANITA YANG MERASA RENDAH DIRI PENAMPILAN DIRINYA.

MEMPUNYAI MASAALAH DENGAN PEMAKAIAN COLI.

RASA TERTEKAN DENGAN PEMAKAIAN YANG TIDAK SELESA.

TIDAK PEDULI TENTANG KECANTIKAN DIRI

ADAKAH ANDA DIANTARA WANITA YANG MEMPUNYAI MASAALAH DI ATAS ???KINI ANDA TIDAK PERLU SEDIH & BIMBANG LAGI.....PREMIUM BEAUTIFUL DAPAT MEMBANTU ANDA MENGATASI MASALAH!!!
 
ANTARA TESTIMONI PEMAKAIAN PREMIUM BEAUTIFUL 

Biasanye, lelaki ni... walaupun dah kawin, dia tetap nak isteri dia cantik-menawan-langsing-melentik okey! So ladies , kalau husband korang tak kasik beli Premium Beautiful, you better watch out. Sesilap haribulan, dia ada aweks lain kat luar... hahaha, sorry la kalu statement saya  ni melampau dan menyakitkan hati, tapi dah banyak kes macam ni yg saya dah jumpa....katanye dia xsuka bini dia melawa...tutup aurat...tp matanye melilau tgk pompuan lain...huhuhuhu...NO NO NO!!!
Isteri nak beli Premium Beautiful bukan main dia membangkang. Membazir katanya baju dalam harga sampai ribu-ribu nih. Dah tu, bila badan si isteri dah situ kendur-sini terbonjol... hah, dia mula la carik alasan. Cakap isteri tak reti jaga badan la, tak reti jaga mata suami la, tak uruskan diri la, dah lupa cara bergaya la. Tapi bila isteri nak beli produk yang dapat bantu sihatkan badan dan tingkatkan kecantikan dia membangkang habis-habisan.....bukan untuk sesiapa pun...untuk suami jugak...NAK TAU X RAHSIA PB...kalau kita pakai...suami yg dapat rasa tau...nak tau macam mana kehebatan di ranjang cubalah pakai PREMIUM BEAUTIFUL ditambah pula dgn makan pil MAHARANI...wow!!!!husband xcari lain lagi...huhuhhu
So si isteri pun kena la pujuk si hubby  dan explain elok-elok tentang kelebihan, keistimewaan dan kepentingan Premium Beautiful untuk dimiliki setiap wanita. Insyaallah, suami akan faham dan bermurah hati bagi kita beli atau kalau korang buat manja-manja kucing sket, confirm dia hadiahkan terus.. Hahahahha!
Oh yer, ramai antara kita ni kan... kalau sebut jer Premium Beautiful, mesti dok fokus dan set kat fikiran bahawa fungsinya untuk KURUSKAN BADAN. Oh! Itu sangat silap sayang-sayang semua. Kuruskan badan hanyalah salah satu daripada fungsi Premium Beautiful.
Sebab tu la, ada yang merungut: “dah pakai tapi tak kurus-kurus pun”, “bila nak turun berat badan ni, tak turun pun/turun sikit jer nieh”, “alaaa, tak kecik pun lengan/paha”...”chitt, tak kempis pun perut”
Hohoho... jangan la macam tu. Proses penurunan berat badan, pengurangan inci badan, penyingkiran lemak bergantung pada banyak faktor. Pengambilan makanan/minuman, lifestyle, pekerjaaan, umur, persekitaran, kadar metabolisme, status (remaja, dewasa, veteran, bujang, sudah berkahwin, baru lepas bersalin). Sebab tu setiap individu akan mendapat result yang berbeza-beza.

It’s really subjective. Kita tak boleh buat perbandingan antara seseorang individu itu dengan individu yang lain. Yang penting, kita teruskan pakai Premium Beautiful secara konsisten iaitu minimum 8 jam sehari. Kalu skip-skip dan tak disiplin iaitu lebih banyak simpan daripada pakai, memang takkan jadi. Lepas tu jangan la nak cakap Premium Beautiful tipu!!!yang paling penting selepas memakainye kita akan dapat reshaping kembali bentuk badan kita....
 
contact saya jika nak tau lebih lanjut tentang Premium Beautiful ! Gerenti . anda takkan menyesal ;D

mazlina
012-3374432
aanilina@yahoo.com

 
 
 

No comments:

Post a Comment